tors,känns som fre

Redan tor..känns dock som fre,kanske för att jag är ledig från jobb imorron. skönt! Ska ifs sitta på utbildningen i 9h,men den e självvald och jag tycker de e så kul.Imorron ska ja ha modell med mig för första gången,spännande. De blir första gången som jag gör det på riktiga naglar,har använt "ulla" som är en docka innan.Efter utbildningen så blir de tjejkväll med vin hos Marre,mkt trevligt ska de bli.Kanske en utgång på de!
Innan jobb när ja gick från stationen blev de en snabb runda på stan och då köpte jag mig en riktigt snygg mobil/kort ficka som man kan hänga runt halsen..

Skänker en tanke åt en gammal kollega och hennes syster,för deras fars bortgång.
De e hemsk när något tragiskt plötsligt händer oss,därför ska vi ta vara på tiden vi har tsm med våra nära & kära.



Sweet Dreams..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0