skänker en tanke

Fick ett oväntat samtal av farmor från Serbien för en stund sen..ganska chockerande.
Min barndomsvän från Serbien som jag har umgåtts med varje sommar sen vi föddes träffade en kille för ett par år sen och som blev hennes stora kärlek,även jag lärde känna honom.Dom gifte sig,levde lyckliga och hade de bra tillsammans,fick två underbara söner. En på 2 år och en 1 mån gammal.Men igår hände något som verkligen inte hon och hennes barn förtjänar,inte heller resten av hans familj.Han fick en hjärtinfarkt och blev bara 24 år gammal.Varför hände detta och hur? En så ung människa.Kan livet bli mer orättvist..Kan inte hålla mina tårar inne när jag tänker på det och när mycket annat samlas i huvudet på mig.
Därför skänker jag en tanke åt dom och jag har skickat ett blommsterbud till honom som jag hoppas han kan få på sin begravning imorron.


Lev livet som om det vore din sista dag



Kommentarer
Postat av: M-L

:( usch..fy fan. ja, man ska inte ta något för givet, det har väl våra familjer fått lära dessa två åren? ...puss

2010-02-15 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0