one million things !

Precis som rubriken lyder känner jag denna veckan !hur ska jag hinna,jobbat sen i måndags+ haft nagelkunder utöver det.Och allt annat man ska hinna göra.Igår ringde klockan redan sju,är inte alls van vid det,brukar nästan alltid ha sovmorgon.De blev en frukost på espresso house med mina närmsta vänner,efter de var de jobb kl.1o.oo & när jag kom hem fick mamma sina naglar gjorda.låång dag med andra ord.Åter igen jobb hela dagen,från öppning till stängning,efter de kommer mirre och får sina naglar gjorda och tirre hakar nog på.

Redan lördag imorron..dock ledig från jobb,men har en ny kund och bästa vännen har middag på kvällen.

Min semester är efterlängtad!åker tidigt på söndag..När ska jag packa?! tiden räcker inte till.




Kommentarer
Postat av: unique

Ey bruden!!! Ska du ha semester din lilla gris??

2010-03-13 @ 08:49:30
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Anonym

hej. jag undrar hur mycket du tar för att göra naglar? :)

2010-03-16 @ 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0