nattuggla !

Har precis kommit hem och sitter framför datorn med trötta ögon,ska nog gå iväg och krama om min kudde snart. Får ju säga att det faktiskt är kul att jag har en del besökare endå,där är trotts allt lite nyfikna typer inne och läser! Imorron är de en ny dag,eller nu är de ifs redan lör.och nya tag som gäller..ska bli skönt att slippa väckarklockan för imorron och på sön. e jag ledig från jobb om inte någon nagelkund dyker upp.

Min lör. ser ganska lugn ut,ska hjälpa svägerskan(http://www.navajosvintra.blogspot.com) med hennes extentions som förmodligen åker av imorron om hon inte ångrar sig i sista sek.men de tror jag inte.Efter de blir de nog bara en massa mys framför melodifestivalen med min kära pojkvän(http://www.valpafan.blogg.se).

Så kommer bla min lör. att se ut..men i min värld så planerar jag ofta in mer än vad jag hinner med.





Sleep well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0