nagelkunder

Jaha,då var redan denna helgen över.Dagarna bara springer iväg och tiden går så fort.
I lördags jobbade jag,sen blev jag hämtad av mammi.Vi drog till väla och shoppade loss lite!Fyllde mer eller mindre min bil med krukor från Bolagret :) fina e dom.
På kvällen blev vi inbjudna till Jenny & Jocke,några par var vi och även denna helgen kollade vi melodifestivalen.Drack en del vin och hade super mysigt..
Idag fick man ställa klockan för första nagelkunden kom elva,lilla Reka!Hon fick naglarna ive gjorda naturella.Efter henne dök Lotta upp och skulle ha franska,så idag blev de en lång dag med massa nagelbyggande.
Jag har till och med hunnit åka till Marre & Alex med älsklingen för lite filmkväll.
Så nu e de läggdax som gäller!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0