jobb,shopping,m.m

Då kanske man ska sammanfatta dagen som gått.
Vakna och trodde jag skulle vara duktig och köra till gymmet för ett tidigt pass,men nej..jag låg kvar minst en timme till innan Daniel ringde och var påväg för lite frukost med mig.Så inte blev de någon träning idag heller,fattar inte att jag bara kan tappa motivationen på så kort tid och ibland bara köra satan!Beach 2010?nja,tror inte de..

De blev en slapp förmiddag för oss och sedan blev jag körd till jobb,lyx ..slippa bussen är faktiskt riktigt skönt,även om jag tycker det är bekvämare än att köra bil själv.Man hittar inte ofta bra parkering i denna stan och gör man de får man gå en bit.

På jobb hade vi mkt besök av våra kära danskar som vi faktiskt gillar när dom handlar.Kunder därifrån e lite speciella.Oftast provar dom ganska mycket kläder,sedan är man glad om plaggen kommer ut ur provhyttarna och gör dom det så e de utan,eventuellt på galge och utochin är alla kläder.Sen slänger dom de rätt på provrummsdisken och går.Och tar dom de med sig så hittar man snygga högar lite här och var .. Visst e dom fantastiska dom där danskarna,fast de e ju så dom jobbar i butikerna i Danmark.Där e de inget konstigt med att göra så som vi har förstått de!

Klockan 18.oo stämlpa jag ut och slutade jobba,sprang in om HM,handla en scarfs,sedan mötte jag upp Carro och vi blev hemkörde av hennes pojkvän.Åter igen sjuts,gillar vi.
När vi kom hem körde vi direkt igen och då en snabb runda till väla för att handla present.


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahha varför blir jag inte förvånad när du skriver att du varit på väla ?

2010-02-16 @ 21:52:01
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Daniel

danskar e som smuts när dem handlar.det enda som är bra med danmark är viss del av deras politik. lagar och den hårda polisen. annars är det smuts haha

2010-02-17 @ 10:58:49
URL: http://valpafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0