elevpris!

För er som är intresserade att boka tid och göra ive era naglar hos mig så tänkte jag att ni kanske vill veta vad jag tar för pris nu under min utbildning.

Det kostar 200:- och det jag jobbar med är gelé.Än så länge gör jag naturella och franska,men ju längre jag går min utbildningen desto mer lär jag mig förstås och då kommer jag även att köra marmorering,tattoos,m.m!

Vid intresse så skriv gärna i bloggen eller på min melj, [email protected].

För er som vill veta vart jag utbildar mig, se loggan.




Kommentarer
Postat av: Caroline

HejHej, tänkte bara höra vart det ligger ifall man är intresserad av att komma och få sina naglar vegjorda :)

2010-02-22 @ 20:52:22
Postat av: aleksandra

hej! om du vill få dom gjorda på skolan(ramlösa) får du kontakta dom på 042-299390 och då kan du hamna hos vilken elev som helst.annars om du hade tänkt komma och göra dom hos mig så bokar jag upp dig,för jag gör dom hemma.

2010-02-22 @ 21:02:16
URL: http://alecksandra.webblogg.se/
Postat av: caroline

Jaha okej, så trevligt :).. jag skulle gärna vilja göra det, är det några speciella dagar/tidet som gäller?

2010-02-24 @ 09:54:28
Postat av: aleksandra

hej carro!det är på fredagar man kan gå hos eleverna,mellan 10-14 eller 15-19 e tiderna.

2010-02-24 @ 22:48:11
URL: http://alecksandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0